Logo Logo
Já mám, kdo má Peníze do 20 Kč
Já mám, kdo má Peníze do 20 Kč
Krátky popis Neodolatelný produkt Já mám, kdo má Peníze do 20 Kč od výrobce Zodpovědná výuka u nás najdete nejlevněji od 265 Kč.
Obvyklá cena
  • 265
Výrobce/Značka
Zodpovědná výuka
EAN 8594206910017
Hodnocení
(Celkem 25 hodnocení )
Seznamte děti zábavným způsobem s hodnotami mincí. Děti si procvičí sčítání a odčítání do 20. K ruce budete mít nádherný přehled mincí a nápady na mnoho aktivit pro jednotlivce i skupinu. Tento balíček karet využijete plnohodnotně doma, tak i ve školní lavici.   Hra je ideální zejména pro děti 1. ročníku v období, kdy se rozvíjí počítání do 20. Využijete ji však i v ostatních ročnících při opakování nebo upevňování učiva. Mladší děti se učí znát hodnotu a vzhled jednotlivých mincí. Produkt obsahuje: 3 x 15 hracích karet + dárek pravidla + nápady k dalšímu využití úžasně praktická krabička Na kartách jsou rozmístěné mince v horní a dolní části. Jedná se v součtu o částky do 20,-. Princip hry je jednoduchý. Karty na sebe navazují podle příslušné částky peněz. Hru využijete jak ve skupině dětí, tak ve dvojici. Ale i jednotlivec může dělat různé aktivity, které jsou obsahem přibaleného návodu.   Příjemný pevný papír vám nedovolí pustit karty z ruky. A velkou výhodou je, že se nedají jen tak lehce poškrábat a zmuchlat. Vydrží tak nápor i mladších sourozenců. Co se děti naučí: orientovat na číselné ose do 20 sčítat a odčítat do 20 dopočítávát do 20 rozložit číslo do 20 porovnávat čísla do 20 poznat vzhled jednotlivých mincí používat mince v hodnotě 1, 2, 5, 10 počítat s mincemi do 20 korun Základní pravidla: Všechny karty rozdejte mezi děti. Ty si je rozloží pohodlně před sebe. Nevadí, když je spoluhráči navzájem vidí. Na každé kartě má hráč hodnotu v mincích (já mám) a ve spodní části je pak zapsána číslicí odlišná hodnota (kdo má?). Začíná ten, kdo dostal kartičku s úvodním textem „Já mám první kartu“. Použije tuto větu a pak se zeptá: „Kdo má 17?“, jak je uvedeno ve spodní části karty. Na dotaz reaguje hráč, jehož mince dávají součet 17, a položí otázku podle spodní části karty (v tomto případě „Kdo má 19?“). Karty na sebe navazují a vytvářejí řadu. Aktivity pro jednoho hráče: Dítě si vybere  jednu kartu, do sešitu opíše obě čísla a splní následující úkoly:  písemně sečte / odečte obě čísla  napíše číslo předcházející a následující hodnotě mincí, a vytvoří tak číselnou řadu dopočítá, kolik chybí do 20 pro každé z čísel Dítě může také použít více karet a splnit následující úkoly:  ze všech karet vytvoří řetěz (mince x číslo) znázorní součet více karet pomocí papírových mincí sečte mince na příslušných kartách a zapíše výsledek  Aktivity pro skupinu: Desítky a jednotky: První hráč řekne podle své karty například: „Já mám 1 desítku a 7 jednotek. Kdo má 1 desítku a 9 jednotek?“ Pokračuje hráč, který má na kartě hodnotu mincí 19. Větší/menší: Hráč podle své karty řekne například: „Já mám 18. Kdo má číslo, které je o 10 menší než 20?“ Pokračuje hráč, který má na kartě hodnotu mincí 10. Početní úkoly: Hráč podle své karty řekne například: „Já mám 12. ” Navazujícího hráče vyzve příkladem, který sám vymyslí podle čísla ve spodní části karty. “Kdo má 11 - 2?“. Pokračuje hráč, který má na kartě hodnotu mincí 9.   Hledám kartu: Vypíšeme si z karet všechna čísla, která hra obsahuje (v tomto případě 6-20). Hráči reagují na pokyny zadavatele. Příklad zadání: „Hledám kartu, která má hodnotu 3 pětikoruny. “ Tedy hledá kartu, na které je celková hodnota mincí 15. Reaguje hráč, který má znázorněnou hodnotu 15 např. takto: 1 desetikoruna a 1 pětikoruna.   Vyvolávaná: Jeden je hlasatel, který dává úkol, ostatní sledují na kartě součet mincí. Hlasatel vyzve hráče například takto: „Kdo má součet mincí mezi 5 a 10, udělá tři dřepy. “ Kdo má, provede činnost a stává se novým hlasatelem. Nastane-li situace, že by hlasatelů bylo více, buď hlasatel zúží možnosti, nebo vybere někoho dalšího.   Od největšího: Vytvoříme skupiny po pěti nebo více hráčích. Každý má svou kartu. Hráči se seřadí vedle sebe podle hodnoty mincí na svých kartách – od nejvyšší po nejnižší hodnotu.   Pohyblivé řady: Dvě řady hráčů stojí proti sobě. Každý má svou kartu, jejíž hodnotu zná. Hráči proti sobě si navzájem ukáží své karty. Spočítají hodnotu protivníka a porovnají s hodnotou na své kartě. Kdo má vyšší číslo, vyskočí, kdo má nižší číslo, provede dřep. Poté se řady o jedno místo posunou a přebývající hráč přejde na začátek řady.   Větší bere: Karty rozdělíme na hromádky podle počtu hráčů. Hráči otočí karty z hromádky a sečtou hodnotu mincí. Kdo má větší obnos, bere všechny vyložené karty a uloží si je dospod své hromádky. Vyhrává hráč s nejvyšším počtem karet.   Cvičíme: Každý hráč má svou kartu. Hráči chodí po třídě a náhodně vytvářejí dvojice. V dané dvojici vždy porovnají své karty, kdo má vyšší hodnotu, vzpaží, kdo nižší, udělá dřep. Poté si karty vymění a pokračují v hledání někoho dalšího do dvojice.   Domečky: Karty s konkrétními charakteristikami, například rozmezí po 5 (5-10, 10-15, 15-20), rozmístíme do prostoru. Každý má jednu (či více) hrací kartu a hledá její domeček podle součtu mincí.  .
Další produkty od výrobce Zodpovědná výuka
Další produkty v kategorii Hračky